Reklamáció és visszaküldés

 

Az elején engedjék meg, hogy hangsúlyozzuk, hogy minden esetben igyekszünk mindent megtenni az ügyfelekért, és mindig a lehető legrövidebb időn belül szeretnénk megoldani problémás ügyeiket. Az áruk 14 napon belüli visszaküldésének folyamatáról, illetve a reklamációról (Hibás teljesítés jogkövetkezményei) és feltételeiről részletes tájékoztatást az üzletszabályzatunkban olvashat.

Az áruigénylés vagy visszaküldés teljes folyamatának felgyorsítása érdekében az alábbiakban egy egyszerű online űrlapot készítettünk Önnek. Ezen keresztül azonnal létrehozhatja a rendeléshez tartozó folyamatot. Munkatársaink rövid időn belül elkezdik feldolgozni az ügyet. Úgy gondoljuk, hogy ez a módszer kényelmes és egyszerű lesz az Ön számára.

Az űrlapot csak az áru átvételétől vagy reklamáció bejelentésétől számított 14 napon belüli visszaküldésre használjuk (pl. hiányzó alkatrészek, hibás áru). Ha kérdései és konkrét problémái vannak, amelyek nem kapcsolódnak ehhez a két művelethez, kérjük, használja a klasszikus kapcsolatfelvételi űrlapot.