Gyakori kérdések (GYIK)
1. Szállítás és kézbesítés
Értesítenek előzetesen a kézbesítésről?
Igen, a megrendelés feladásáról és a kézbesítéséről e-mailben és SMS-ben is részletesen tájékoztatjuk. Ha a kiszállítás dátuma nem felel meg Önnek, akkor a GLS futárral másik időpontot egyeztethet.
- GLS futár - miután a küldemény átadásra került a kiválasztott fuvarozó számára, e-mailt kap tőlünk. Ezzel egyidejűleg a szállítmányozótól SMS-t és e-mailt is fog kapni a küldemény nyomonkövetéséről.
Kiválaszthatom a kézbesítés dátumát és időpontját?
- A kézbesítés ideje nem választható meg.
- A kézbesítés dátuma részben igen.
Amennyiben tudja, hogy a kézbesítés napján nem tud a címen tartózkodni, először próbálja meg rokonát vagy egy más meghatalmazott személyt megkérni az áru átvételére.
Kézbesítés dátumának megváltoztatása
- GLS utár - értesítést kap a kézbesítés napjáról és becsült időpontjáról. Közvetlenül a futárral egyeztethet másik időpontot, vagy kiválaszthat egy szállítási napot a GLS weboldalán/alkalmazásán keresztül.
Módosíthatom utólag a szállítási címet?
Igen, a szállítási címet tetszés szerint módosíthatja egészen addig, amíg a termek el nem hagyja raktárunkat, és bizonyos esetekben még utána is. Csak írjon nekünk - kérjük, adja meg a rendelési számot és az új szállítási címet.
Mikor módosíthatja rendelés szállításának címét?
- GLS - szállítás előtt bármikor, a megrendelés feladása után kizárólag a GLS portálon/alkalmazáson keresztül.
Milyen gyorsan kapom meg a rendelésemet?
ÁRU KÉSZLETEN
A dekoráció elkészítéséhez szükséges alapanyag mindig van raktáron. Megrendelése elküldése után azonnal megkezdjük a dekoráció gyártását. A Készleten megjelölésű árut a megrendelés teljesítését követő 3-6 munkanapon belül szállítjuk ki.
Példa: Mihály Budapestről rendel egy kis faládát, amely hétfőn 11:45-kor raktáron van, és a futárral történő szállítást választja. A raktári dolgozó előkészíti a kiszállításra és 14:00-kor átadja a GLS-nek. A rendelést szerda délután szállítja ki futár.
A megrendelt áru készleten van, miért nem küldték még el nekem?
Ennek egyik oka az lehet, hogy megrendelését egy hétvége vagy ünnepnap előtt adta le. A második ok az lehet, hogy rendelése több terméket tartalmaz, mint amennyi a rendelés időpontjában raktáron volt.
2. Megrendelés fizetése
Hogy tudok fizetni?
Az alábbi fizetési módok közül választhat:
- utánvét
- klasszikus banki átutalás
- kártyás fizetés
- Apple Pay
- Google Pay
A Comgate fizetési átjárón keresztüli fizetésem meghiúsult, mit tegyek?
Ha nem tudott online fizetni a Comgate szolgáltatáson keresztül, automatikusan kap egy e-mailt a fizetés gombbal.
Ennek köszönhetően bármikor befizethet (a linknek nincs időkorlátja).
Módosíthatom a fizetési módot?
Honnan tudhatom, hogy a rendelés ki lett fizetve?
Miután a bank/Comgate cég visszaigazolta a fizetés beérkezését, a megrendelés állapota automatikusan „Fizetett”-re változik. Erről a tényről haladéktalanul automatikus e-mailben értesítjük. Az e-mail mellékletében megtalálja a csatolt adóbizonylatot.
Bankkártyával ki tudom fizetni a futárnak az utánvétes csomag árát?
Ha úgy dönt, hogy a rendelést utánvéttel fizeti, azt az áru átvételekor fizeti ki a futárnak.
- GLS - készpénzzel és kártyával is fizethet
Előre kell kifizetnem az árut?
Nem, választhatja az utánvétes fizetést is. Ha egyedi gyártású árut vásárol, és az áruk módosítását kéri, akkor előleget vagy előzetes fizetést kérhetünk. Az egyénre szabott árukra egyéb speciális feltételek vonatkoznak.
3. Reklamáció, visszaküldések és hibák
Hogy jelentheti a panaszt?
Ha úgy találja, hogy a megrendelt áru sérült, hiányos vagy egyéb hibája van, kérjük, ne használja. Töltse ki az online űrlapot (Reklamáció rész), és adja meg a lehető legpontosabb leírást a problémáról, fotókkal és videóval is segíthet. Ideális esetben a fotók tartalmazzák - a csomag külső állapotát, a kicsomagolt csomag tartalmát és a szállítási címke fényképét.
Munkatársaink értesítést kapnak panaszról, és attól a pillanattól kezdve feldolgozás alatt lesz. A jóváhagyásról/elutasításról, a megoldás előrehaladásáról és a reklamáció állapotáról e-mailben kap tájékoztatást. A probléma részletes leírása és a már említett fotók jelentősen felgyorsíthatják a teljes igénylési folyamatot.
Hogyan lehet visszaküldeni az árut?
A törvény értelmében az áru visszaküldésére az átvételtől számított 14 napon belül van lehetőség. Ha megfelel ennek a törvényi feltételnek, és vissza szeretné küldeni az árut, kérjük, ne használja, ne hajtsa össze, és gondosan csomagolja be. Visszaküldheti a teljes rendelést vagy annak csak egy részét.
Töltse ki az online űrlapot (Visszaküldés rovat), jelezve, hogy vissza szeretné küldeni az árut, és munkatársaink segítenek Önnek. Ezután töltse ki és nyomtassa ki az Adásvételi szerződéstől való elállás űrlapot, amellyel raktárunk munkatársai könnyebben beazonosíthatják a visszaküldött küldeményt, és egyúttal pontosan tudni fogjuk, hova kell küldeni a visszaküldött áru pénzét.
Csomagolja be az árut a kitöltött űrlappal együtt és küldje el raktárunk címére:
- DREVKO s.r.o.
- Oravická 1759
- 028 01 Trstená
- Szlovákia
- Kontakt: info@drevko.hu
Amennyiben nem tudja megoldani az áru elszállítását hozzánk, kérésre árlistát küldünk a kért GLS szállításról. Ebben az esetben a visszaküldött pénzösszeg a kért szállítás árával csökken.
Az áru vevőtől történő átvétele és az azt követő ellenőrzés (teljesség, állapot) után a rendelés törlésre kerül, és az összeg 48 órán belül megérkezik az ügyfél bankszámlájára. A jóváírást elektronikus formában e-mailben kapja meg. Ezzel befejeződik a visszaküldési folyamat.
Visszaküldhetek egyedileg készült terméket is?
Az egyedileg, méretre gyártott áruk alapértelmezés szerint nem küldhetők vissza, és speciális feltételek vonatkoznak rájuk. Egyedi árut (pl. tömör fából készült fehér komód) tartalmazó rendelést a megrendeléstől számított legfeljebb 48 órán belül ingyenesen lemondhatja.
Hiányos árut kaptam, mit tegyek?
Ha hiányos megrendelést kapott, feltétlenül írjon nekünk az info@drevko.hu címre. Gondoskodunk arról, hogy a megrendelés hiányzó részét vagy magát az árut gyorsan megkapja.